Hallo, ik ben Maarten. Vanaf zaterdag 9 mei start ik een 30-daagse ochtend sadhana in Olst. Je bent van harte welkom om één keer of meerdere dagen aan te sluiten.
Locatie
Het Olde Postkantoor
Aaldert Geertsstraat 39, Olst
(tegenover Bakhuus)
Iedereen is welkom, ook zonder yoga-ervaring.
Je hoeft niet flexibel te zijn om mee te doen.
Bijdrage is op basis van een vrije donatie.
Laat hieronder weten op welke dagen je wil aansluiten.
Na aanmelding ontvang je een berichtje met praktische info.
Je gegevens worden alleen gebruikt voor communicatie over deze Sadhana en niet gedeeld met derden.