Woeeehoee weer een vette training gedraaid! Daar worden we heel blij van. We horen heel graag hoe het gegaan is, of er dingen zijn die we moeten weten of met de klant moeten bespreken. Heel fijn als je deze paar korte vragen invult, dan zijn we helemaal op de hoogte. Thanks!! 🙏
Hadden zij zich van te voren afgemeld, ja of nee?
Denk aan locatie, lunch, te weinig snacks, drinks, faciliteiten, activiteiten, burnout alert etc.
Signalen die je hebt opgevangen die er spelen in de groep, mogelijke haakjes voor sales?